Sopimusehdot
Seuraavat sopimusehdot koskevat kaikkia yksityishenkilöille tuotettuja palveluitamme.
Palvelun peruuttaminen
Asiakkaalla on oikeus perua tai vaihtaa siivouksen ajankohtaa, mutta se on tehtävä viimeistään 24h ennen sovittua ajankohtaa.
Peruutusmaksu: Mikäli peruutus tehdään myöhässä, veloitamme täyden hinnan sovitusta palvelusta.
Mikäli me palveluntarjoajana emme pysty jostakin syystä suorittamaan työtä sovittuna ajankohtana on meillä velvollisuus sopia uusi siivousaika mahdollisimman nopeasti. Asiakasta ei laskuteta peruuntuneesta käyntikerrasta.
Palvelusopimuksen purkaminen
Palveluntarjoajalla on oikeus purkaa palvelusopimus välittömästi, mikäli asiakas laiminlyö maksut tai muutoin rikkoo sopimusta. Tällöin palveluntarjoaja ei ole velvollinen korvauksiin.
Palveluntarjoajan velvollisuudet
Palveluntarjoajana sitoudumme suorittamaan sovitun ja tilatun työn sovittujen asioiden mukaisesti ja ajallaan. Työ suoritetaan normaalisti arkipäivinä Ma-Pe ja erikseen sovittuna myös La-Su. Palveluntarjoajana olemme vakuuttaneet palvelumme vastuuvakuutuksella.
Asiakkaan velvollisuudet
Asiakkaan velvollisuus on antaa kaikki tarpeellinen ja todenmukainen tieto palvelun suorittamisen kannalta.
Asiakas on velvollinen kertomaan meille todenmukaisesti kohteen kunnon ja tarpeen. Jos näitä tietoja ei ole kerrottu todenmukaisesti, sovimme tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa uudesta hinnasta, joka vastaa todenmukaisesti työnkuvaa. Mikäli asiakas ei halua palvelua uudella hinnalla, veloitamme sopimusehtojen mukaisen peruutusmaksun, jolloin emme myöskään tuota palveluamme.
Asiakkaan täytyy huolehtia työntekijöille esteetön pääsy kohteeseen. (Avaimet, hälytysjärjestelmät)
Mikäli kohteeseen pääsy viivästyy huomattavasti asiakkaasta johtuvasta syystä, veloitamme odotusajalta täysien tuntihintojen mukaisesti.
Asiakkaan tulee varmistaa, ettei tiloissa ole työntekijälle vaaraa tai häiriötä aiheuttavia lemmikkieläimiä, jotka haittaisivat muuten palvelun tuottamista. Jos palveluntarjoaja kokee ja hänellä on riittävästi näyttöä siitä, että palvelun tuottaminen olisi ollut vaaraksi terveydelle, turvallisuudelle tai ympäristölle on hänellä oikeus perua sovittu palvelu ilman korvausvelvollisuutta. Asiakkaan tulee ilmoittaa mahdollisista tartuntataudeista ja sairauksista palveluntarjoajalle.
Asiakkaalla on velvollisuus vastata siitä, että työntekijällä on käytössään vettä sekä toimiva pistorasia virtalähteeksi.
Palvelumaksujen muuttaminen
Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa palvelumaksuja. Palveluntarjoajan tulee ilmoittaa palvelumaksujen muutoksista mahdollisimman nopeasti, sekä selkeästi asiakkaalle. Muutettu hinta astuu voimaan 14vrk kuluttua siitä päivämäärästä kun uusi hinta on kerrottu asiakkaalle. Asiakas tällöin päättää, haluaako jatkaa palvelusopimusta palveluntarjoajan kanssa uudella hinnalla.
Salassapitovelvollisuus
Kaikilla Tehotenin työntekijöillä on salassapitovelvollisuus asiakkaisiin liittyvissä asioissa. Salassapitovelvollisuus jatkuu myös palvelusopimuksen päätyttyä.
Tietosuoja
Asiakkaan henkilötietoja käsitellään maan lakien ja palveluntarjoajan tietosuoja- ja evästepolitiikan mukaisesti. Palveluntarjoajana emme saa luovuttaa ulkopuolisille asiakastietoja.
Reklamaatiot, erimielisyydet ja niiden ratkaiseminen
Mikäli asiakas ei ole tyytyväinen palvelun tulokseen, tulee asiakkaan laittaa meille viimeistään 48h jälkeen siivouksesta sähköpostitse reklamaatio ja kertoa miksi palvelu ei tyydyttänyt. Hyvitykset mietimme yhdessä asiakkaan kanssa tapauskohtaisesti.
Mikäli osapuolten välille syntyy erimielisyyksiä pyritään ne selvittämään ja keksimään yhdessä kumpaakin osapuolta miellyttävä ratkaisu. Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi).
